Тази идея и нейната реализация е едно от нещата, които най-скоро попаднаха в обхвата на внимание на българския бизнес. Да правиш бизнес и той да отговаря на нуждите и подобрява качеството на живот на хората и общностите дори звучи като екзотика. Но е факт, че има многобройни примери за социални инициативи около нас - напр. разкриването на хоспис, справедливата търговия и др. Тук важната роля на заинтересованите страни в областта на прилагането на иновации и по-специално социални иновации е повишаването на информираността чрез различни кампании, обучения, работни срещи и др. Също така е необходимо социалните предприемачи да бъдат стимулирани, включително чрез водената на национално ниво данъчна политика. Решените да пробиват чрез социални иновации не трябва да срещат затруднения по време на работата си с администрацията, а обратното, за да може по правилен начин иновациите в областта на социалните услуги и не само да бъдат използвани от младите хора и от решените на инвестиция в подобен бизнес.