Проект: „Развитие и насърчаване на зелени туристически пакети и създаване на мрежи от предприемачи в трансграничния регион” (Акроним: GREEN HOLIDAYS)
Финансираща програма: Програма за европейско териториално сътрудничество Гърция – България 2007 - 2013
Приоритет по Програмата, по която е финансиран: Приоритетна ос 1: Качество на живот
Мярка от Програмата, по която е финансиран:
Бенефициент: Регионална агенция за развитие Родопи, Гърция (водеща организация); Партньори: Dimossineteristiki Еврос,Гърция; РСО "Марица", България и Фондация туристически фонд ПИРИН, България
Община (по изпълнение на проекта, не по регистрация на бенефициента): Родопи и Еврос в Гърция; Хасково и Благоевград в България
Период на изпълнение: 14/04/2011 - 31/03/2013
Общ одобрен бюджет на инвестицията: 421 264,20 евро
Размер (%) на европейско съ-финансиране: 85 %
Размер (%) на национално съ-финансиране: 15 %
Размер (%) на собствено съ-финансиране: 0 %
Кратко описание на дейностите по проекта:
Работен пакет 1 "Управление и координация"
Провеждане на 4 партньорски срещи, изготвяне на отчети, провеждане на финансов контрол и мониторинг на проекта
Работен пакет 2 "Информация и публичност"
2.1. Дизайн и изработване на промоционални материали /брошури, транспаранти, плакати, папки и др./
2.2. Участие в изложения - организация и провеждане на 2 международни туристически изложения в Гърция и 2 международни туристически изложения в България.
2.3. Местни промоционални събитиес - организация и провеждане на 1 местно промоционално събитие в Гърция и на 1 местно промоционално събитие в България.
2.4. Разработване на Интернет страница на проекта
Работен пакет 3 "Сертификат Green-Holidays"
3.1. Разработване и въвеждане на институционална рамка на мрежа Green Holidays
3.2 Процедура по сертифициране на организации в трансграничната област със Сертификат Green-Holidays
3.3. Дизайн на лого на проекта и на мрежа Green Holidays и изработване на знаци с логото.
3.4. Разработване на база данни със ЗЕЛЕНИ организации
Работен пакет 4 "Съвместен анализ на туристическия потенциал и стратегия"
4.1. Анализ на текущото състояние
4.2. Дизайн на туристически пакети/маршрути (3 местни и 2 трансгранични)
4.3. Съвместна стратегия за промотиране на Green Holidays
4.4. Дизайн и изработване на карти (5 вида карти по една на туристически пакет)